Dag 1- Presentaion av dig och din häst.

jo, jag tycker att jag har presenterat oss.
Men jag gör det igen:

Jo, som jag sagt heter jag Johanna.
Min mamma heter Agneta, och min pappa heter Rolf, dom ställer upp i alla lägen.
Jag har även en bror som heter Joakim, men kallas jocke och är 21.
Förutom att rida, spelar jag faktiskt fotboll, men ska nog lägga av med den.
Ja, Emmie vet nog dom flesta vem det är, min typ häst.
Hon brukar bli kallad Emmie, eller Emmsan.
Hon fick föl 2003, som nu är hopphäst som står på gården.
Min mamma red emmies mamma, och mamma säger att hon är en riktig Loranga häst Emmie. :')
Emmsan är 163 hög, och snart 19 år gammal, gammeltant vettni.
Hon är gammal hopphäst, har hoppat 1,40 och varit med i flera championat.
Hon verkligen totalt älskar att slicka på en efter att hon fått druckit vatten.
Och morötter och äpplen slinker gärna ner.
Mer har jag väl inte att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0