Dagens ridpass;

Vi skrittade fram på låga tyglar i kanske 10 minuter, då jag efter ett tag kom på mig själv sitta och sjunga.
Normalt johanna, så normalt.
När jag sedan kom igång jobbade vi ganska mycket med skänkelvikningar, och att ställa i volterna.
Vart inte så jätte hårt, sedan travade jag och typ gjorde serpentinbågar och massa annat.
Efter ett tag galopperade jag, hon var stadig och fick fram steget ganska bar i galoppen, i vänster ville hon bara dra i väg, hon hade ju redan fått galoppera så då tror hon att hon kan dra i vägoch galoppera, men så är det inte.
Hon försökte bocka en gång, då gjorde jag halt direkt gick in på en volt, travade lite, fattade galopp då hon inte var med och då kunde hon hålla en galopp i normalt tempo, fast den var lite hackig.

Iallafall känner jag mig tvungen att uppdatera hela tiden, men nu måste jag fixa nåra tidinställda för i morron då jag ska rida och till en kompis som ligger på sjukhus.
Sedan måste jag göra klart läxan.

Bild som pappa hann ta, sorry den dåliga kvaliten och att jag smetade i hop mitt ansikte men ni ksulle sett minen.
[ jag vet att jag är kort, stör mig som fan på det själv, och jag kan inte välja att växa, men lämnar aldrig min bebis]


Min feta, klumpiduns så söööööööööööt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0