hejsan,

Jo, jag tror jag lägger ner min dags grej, för jag kommer verkligen inte komma ihåg att göra den. x'd
Nu till varför jag inte bloggat:
Jag har nämligen varit  magsjuk super trevligt (inte).
Men har kommit på lite grejer jag tänkte skriva upp i bloggen.
Vet inte riktig hur det blir med ridningen idag.
Red igår, mest trav på volt och så.
Hade ont i magen och var trött, därav orkade jag inte rida så ''seriöst''.
Fast jag skrittade fram i 25 minuter, och jag red även fast jag hade ont i magen.
För att annars hade hon fått vila så mycket och hon var redan överpigg igår.
Drog iväg, taggade som fan på långsidorna, och ja, så vi tog lite galopp fattningar på min singal hela tiden hon fick inte dra iväg när hon vile.
Men det är bara när hon är pigg hon håller på så, för när hon är seg då får man ta för att hon ska lyssna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0