Hoppsan,,

märkte precis att Johanna uppdaterar typ tusen gånger mer än vad jag gör? Känner att jag har svårt att hinna med allt och nu är min dator sönder ju så har ingen egen - det är kanske det det beror på?
Men jag har fått en liten idé jag hade tänkt köra på. Vad sägs som en 10 sanningar, fast om Poplie istället för mig? Eller om oss två tillsammans?
Dag 01 – Om mig
Dag 02 - Min bästa vän
Dag 03 - I min väska
Dag 04 - Den här månaden
Dag 05 - Det här får mig att må bra
Dag 06 - Mina rädslor
Dag 07 - Saker jag tycker om
Dag 08 - Saker jag inte tycker om
Dag 09 - Min dag
Dag 10 - Min framtid

Så nu ska jag försöka svara på detta ^ , men det kommer inte bli en om dagen utan lite när jag har tid och det har hänt något extra och så. Och just vid denna tidpunkten har jag massor av prov och läxor i skolan men ska ändå försöka uppdatera så ofta jag kan!

(Efter att jag kopierade sanningssaken från en annan blogg ändrades min textstil, och jag lyckas inte hitta hur man ändrar tillbaka så nu får det va som det är. :P)

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0