Info om mig Johanna och hästen Emmie!

Jo, jag heter Johanna.
Jag har ridit i snart 6 år.
Och jag spelar även fotboll, som jag i lag har spelat också i 6 år.
Jag rider och spelar fotboll, dock har jag fixat uppehåll med fotbollen under vintern.
Nu om Emmie:
Emmie-Lo
Hon är som min, fast jag rider henne minst tredagar i veckan.
Dock är jag inte hennes ägare.
Hon är 1,63 i manken och 19 år i år.
Hon är jätte snäll att hålla på med och gnäggar när man kommer.
Hon har även fått ett föl 2003 som heter Cora-Lo.
Under hennes tävlingskarriär satsade dom på hoppning och hon har hoppat så högt som 1,40.
Ibland går hon som en raket, men ibland går det ju typ slow motion.
Vi har tänkt att ska börja träna lite mer från marken nu.



Emmie och jag för ett tag sedan! :3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0