känner mig så trött.

Emmie är verkligen super. (fast hon är lite fet, men det gör ju inget,)
Men jag känner mig för kort, kan inte rida henne.
Men jag vill verkligen för sedan jag började rida henne har jag utvecklas nå enormt.
Inte bara som ryttare, utan person.
Jag litar på mig själv, vet att jag kan.
Lärt mig priotera skolan, kompisar och Emmie.
Känt mig nöjd över alla våra framsteg.
Och jag har lärt mig att älska en häst, så mycket som det går.
Däför kommer jag ALDRIG ge upp, äevn fast jag är trött på att jag är för kort.
Vi ska fortsätta utvecklas, vi ska hoppa innan 2011 är över, vi ska på långritt i sommar barbacka med sofia, vi ska nå alla våra mål, vi ska bevisa att även fast jag är kort, kan vi lyckas.
Du är den som går först i alla lägen.
För världen är du någon, för mig är du världen!♥



Kommer aldrig sluta kämpa för dig, du är mitt allt.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0