Ojdå...

..förlåt så hemskt mycket för den dåliga uppdateringen! Jag har verkligen inte haft tid att sitta vid datorn, skolan och läxor tar över mitt liv. Snyft.
Men nu när ljusare tider närmar sig så får jag väl bättra på en aning, kanske komma ikapp Johanna? Men jag får faktiskt skylle på att min dator har gått sönder, och brorsan är lite svårflörtad när det gäller om jag får låna hans... Men när min dator är hel igen så hade jag tänkt börja blogga på riktigt! :D
*
Jag kanske kan börja berätta att i tisdags när jag red var Poplie helt tokgalen, jag anar vårkänslor... ;) Haha, men hon taktade iallafall jätte mycket och när jag försökte lugna ner henne började hon skutta men efter några skänkelvikningar fram och tillbaka över stigen fick jag äntligen ner henne på marken igen och vi kunde sakta skritta hemåt, men puuh vad jag var svettig! Och min knogar var helt stela efter mina försök att inte släppa tyglarna när hon bara ville rusa iväg. Men jag har planerat att vi ska ut och klättra så snart som möjligt, för både jag och hon måste skaffa oss lite mer kondition nu efter vinterns vila.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0