tjo

Jo, nu ska jag blogga igen. Har förhoppingsvis inga mer prov att plugga till denna terminen, möjligtvis ett litet matte och ett fysik prov - men eftersom det inte är så svårt kan jag ju passa på att blogga lite. Funderar på att berätta om hur det gick när jag red senast, men känner att ni kanske inte bryr er eller så gör ni det. Iallafall så red jag runt elljusspåret, för första gången i år. Det har varit stängt hela vintern, för folk ska ju åka skidor. Och då förstör ju hästarna bara spåret. Pfft. Men nu kan man äntligen få rida igen, och det gjorde jag. Man på vissa ställen var det fruktansvärt mycket snö, men ja vi överlevde. Hihi, ja för här sitter jag ju och hästen är uppe i stallet. Men Poplie var faktiskt otroligt pigg igår igen, hon tycker nog att det är riktigt roligt att få rida runt vårt favorit ställe igen. :)
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0